2013年6月1日 星期六

複體#1



2013/6/1///#3


抄字
#1用進所有青春,幻想你的好跟真
#2我對你的愛安靜的像太空
#3你怎麼可以安心的睡著
 你怎麼可以安心的走掉




音樂字條#
Michael Bublé - Home

And I’ve been keeping all the letters that I wrote to you
Each one a line or two

“I’m fine baby, how are you?”

Well I would send them but I know that it’s just not enough

My words were cold and flatAnd you deserve more than that


我一直留著所有那些我所寫給你的信
每封都有著一行或兩行的問候
寶貝,我很好,而你好嗎

我會將信寄送出去,而我知道那仍就不足夠
我對你的情與意不是白紙黑字所能傳送

而你值得更多

And I feel just like I’m living someone else’s life
It’s like I just stepped outside
When everything was going right

And I know just why you could not

Come along with me

This was not your dream

But you always believed in me

我感受得到我生活在別人的生活裡
當一切進行的美好順利

我卻像站在我自身世界的外頭

我知道你為什麼無法與我同行

只因一切不是你所奔逐的夢

而你卻總是這樣的相信我

沒有留言:

張貼留言